روش های پاکسازی و سمپاشی اداره و سمپاشی محل کار به صورت مداوم :

وجود و مشاهده انواع حشرات و آفت ها در محیط کار به معنی کثیف بودن آنجا نمی باشد. اگر یک برنامه نظافت روزانه را پیاده سازی کنید ، می توانید این حشرات را از محیط کار خود دور نگه دارید.

  • جارو زدن روزانه فرش ها ، پادری ها و کف های سخت
  • تمیز کردن هر گونه کثیفی روی مبلمان ، تخته ها ، دیوارها ، فرش ها و کف زمین
  • ضدعفونی تمامی سطوح
  • تمیز کردن کفپوش ها با مواد ضدعفونی مخصوص
  • پاک و تمیز کردن شیشه های داخلی و درب های اتومات
  • جمع آوری و دور ریختن زباله ها
  • تمیز کردن و ضدعفونی سینک ، دستشویی ، توالت ، حوله های دستی و سیستم خشک کن دست
  • همه کارمندان در یک فضای کاری تمیز سهیم هستند. این بدین معناست که رعایت نکات بهداشتی دستشویی و اتاق استراحت ، تمیز نگه داشتن میز کار ، دور ریختن به موقع زباله ها ، عدم نوشیدن و خوردن پشت میز کار و غیره بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال حضور ساس همیشه از انسان ها نشات می گیرد. از این رو کارمندان باید محل زندگی خود را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که آن ها عامل حضور ساس در محیط کاری نیستند.
  • همکاری با شرکت سمپاشی دارای مجوز وزارت بهداشت تنها راه حل کنترل و از بین بردن آفت های موجود در اداره شما است. این موضوع ممکن است در شرایطی نیز انجام شود که سموم دفع آفات مورد نیاز فقط توسط متخصصین دارای مجوز و شرکت های معتبر سمپاشی قابل استفاده باشند.

استفاده از سموم مرغوب و دستگاه ها و لوازم مخصوص سمپاشی یکی از بهترین روش برای سمپاشی محیط کار به شمار می رود. برای این که به صورت کامل از شر سوسک و سایر حشرات موجود در محیط کار خلاص شوید باید در زمان مناسب از سموم باکیفیت استفاده کنید.

همچنین بستن راه های نفوذ مجدد سوسک و حشرات به محیط کار میز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

با تکنسین های ماداکتو از نزدیک در تماس باشید. شما باید بتوانید مشکل خود را توصیف کرده و در عوض از یک پاسخ آگاهانه برای چگونگی مهار آن مطلع شوید. متخصصین آن با ارائه برنامه ای مداوم و استفاده از به روزترین تجهیزات و مواد مخصوص خدمات  سمپاشی محل کار در تهران را انجام می دهند.

متخصصین  سمپاشی ماداکتو کارمندان را از نحوه سمپاشی محل کار و مواد شیمیایی که استفاده می کنند مطلع کرده و به آن ها توصیه می شود که وسایل شخصی و مواد غذایی را از روی میز یا محل کار خود بردارند.


رایج ترین اشتباهاتی که در محیط کار باعث جذب آفات می شود :

صرف 8 ساعت در محل کار ، برخی از اقدامات و فعالیت های ما به طور بالقوه می تواند ما را در معرض خطر آفت ها قرار دهد! در ادامه قصد داریم رایج ترین اشتباهاتی که کارمندان مرتکب می شوند را برایتان شرح دهیم :

  1. گاهی اوقات کارمندان ناهار و صبحانه و حتی میان وعده هایشان را پشت میز کاریشان میل می کنند. نه تنها خوردن در حین انجام فعالیت کار بهداشتی نیست ، بلکه خرده های غذای اطراف میز ریخته و باعث جذب سوسک و مورچه به سمت میز کار شما می شود.
  2. ریختن آب میوه و انواع نوشیدنی بر روی میز یکی از رایج ترین کارهایی است که اکثر کارمندان انجام می دهند. بعضی مواقع آن ها نوشیدنی را از روی میز پاک نمی کنند و حتی بعد از ساعت اداری روی میز باقی می ماند. رطوبت یک عامل جذب آفت هاست و از سوی دیگر مواد شیرین و قند باعث جذب مورچه ها می شوند.
  3. مدیریت نادرست زباله ها یک عامل دیگر حضور آفت ها می باشد. به عنوان مثال دور ریختن الباقی غذا و یا نصف نوشیدنی ها داخل سطل زباله و عدم خالی کردن سطل زباله به صورت مداوم باعث جذب حشراتی می شود که از مواد غذایی تغذیه می کنند.
  4. تعمیر و نگهداری نامنظم تاسیسات به ویژه برای ساختمان های قدیمی و یا ساختمان هایی که ساختار آسیب دیده دارند ، باعث ایجاد سوراخ و شکاف و نشت لوله ها می شود. همین شکاف ها باعث دسترسی انواع حشرات همچون سوسک و موچه و موش ها به داخل دفتر شما شده و جوندگان معمولا سیم های اتاق سرور IT را جویده ( زیرا دندان های آنها هرگز از رشد خود متوقف نمی شوند ) تا بتوانند دندان های خود را تر و تمیز کنند. این موضوع در بعضی مواقع باعث آتش سوزی می شود.
  5. آبدارخانه یکی از رایج ترین مکان های تجمع آفت ها و حشرات است. همچنین یک فضای مشترک برای دفع مواد غذایی ، ضایعات و مصرف آب است. همچنین به معنای خطر زیاد جذب آفاتی است که برای تغذیه نیاز به منبع غذایی ، زباله و رطوبت دارند.