بهترین تلویزیون های سونی 2022

در دنیای تکنولوژی هر ساله محصولات جدید با تکنولوژی‌های پیشرفته وارد عرصه تولید و بازار می‌شوند که نسبت به ورژن سال قبل برتری‌هایی دارند. تلویزیون‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر سال که رو به جلو حرکت می‌کنیم شاهد تغییرات در مدل‌ها و امکانات موجود در آن‌ها هستیم که می‌تواند دسترسی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. تلویزیون‌های سونی امکانات و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. ما در این مطلب، جدیدترین و بهترین تلویزیون های سونی را خدمت شما معرفی می‌کنیم. پس اگر شما هم قصد خرید بهترین تلویزیون سونی را دارید این مطلب را از دست ندهید.

تلویزیون های سونی از لحاظ کیفیت در مدل‌های بالارده واقعا سرتر از سایر برند‌های دیگر هستند و از پردازنده‌های قوی (X1™Ultimate) در پردازش تصویر استفاده می‌کنند. نوع اسپیکرهای به کار رفته در این تلویزیون‌ها Acoustic Multi-Audio می‌باشد. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر و صدا در هماهنگی کامل از سراسر صفحه نمایش پخش می‌شود و تجربه هیجان انگیزی را به وجود می‌آورد و ما فقط می‌توانیم در مورد کیفیت سونی بگوییم که واقعاً خارق‌العاده است.

Z9J از تلویزیون‌های جدید شرکت سونی است که در سال ۲۰۲۱ آن را در سایزهای ۷۵ و ۸۵ اینچ معرفی و روانه بازارهای جهانی کرد. اخیرا شاهد ورود تعدادی از این محصول به ایران بودیم. سونی در این تلویزیون از امکانات بسیار زیادی پشتیبانی کرده که می‌تواند بسیار مخاطب پسند باشد. در این این پرچمدار 8K سونی صحنه‌های تاریک بسیار دقیق دیده می‌شوند؛ البته ناگفته نماند نسبت کنتراست تصویر در Z9J بسیار بالا بوده که این مورد را تا حدی مرهون پنل VA و فناوری Mini LED به کار رفته در آن است. همچنین سونی در این تلویزیون از صدای بسیار عالی و قدرتمند ۸۵ وات استفاده کرده که در نوع خود بی نظیر است. سونی برای ارائه صدا از فناوری‌های صوتی بسیار عالی Dolby Audio و 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos و DTS Digital Surround استفاده کرده تا صدایی شفاف و بسیار رسا پخش شود. 

https://sony-co.com/showpost/92/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

نکته قابل توجه دیگری که در این تلویزیون وجود دارد کیفیت تصویر بسیار بالای 8K است که در رزولوشن بسیار بالای ۷۶۸۰x۴۳۲۰ تصاویر را به نمایش می‌گذارد. سونی در این تلویزیون از سیستم عامل بسیار سریع و کاربردی Google TV پشتیبانی کرده که حجم وسیعی از برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار‌ دهد. همچنین این کمپانی ژاپنی برای تقویت زاویه دید مخاطب از فیلتر فوق‌العاده X-Wide Angle استفاده کرده و برای جلوگیری از بازتاب نور فناوری X-Anti Reflection نیز به آن افزوده شده است.