x تبلیغات
omomi

سمپاشی بیمارستان

 

سمپاشی بیمارستان در تهران

افرادی که به بیمارستان رجوع می کنند بیمارانی هستند که از لحاظ سیستم دفاعی بدن ضعیف هستند که باعث بیماری در آنها شده است حالا اگر محیط بیمارستان کوچکترین آلودگی داشته باشد باعث می شود بیماری و میکروب آن به راحتی در بین بیماران شایع شود و عاملان مبتلا زیاد و زیادتر شود . شرکت سمپاشی ماداکتو  برای جلوگیری از این خطرات بزرگ احتمالی برای رفع میکروب ها و آفات شایع در بین وسایل و حتی ساختمان بیمارستان که موش ها ، سوسک ، انواع حشراتی مانند کنه ، ساس و… هستند سمپاشی بیمارستان را پیشنهاد می کنند که بطور کامل همه این آفات از ساختمان بیمارستان دفع شود و با رعایت بیشتر دیگر این موجودات در بیمارستان مشاهده نشود.

این کار فقط به توسط متخصصین سمپاشی انجام می شود . همان طور که میدانید اگر انجام عملیات توسط کادری ماهر و دوره دیده انجام نگیرد احتمال وجود خطرات جدی تر وجود دارد .بیمارستان محیطی پر رفت و آمد از قشر جامعه ای است که در فرهنگ و محیط مختلف زندگی کرده اند و همه جور افرادی در اون محیط قرار دارد به همین دلیل عوامل ناشناخته و حتی کمیاب هم امکان دارد در محیط بیمارستان یافت شود . به همین خاطر شرکت سمپاشی ماداکتو پیشنهاد می کند در هر دوره فصلی سمپاشی بیمارستان انجام شود .

تاثیر سمپاشی اداره چیست ؟

 

تاثیر سمپاشی اداره چیست ؟

کنترل و سمپاشی آفت های ادارات  تاثیر به سزایی در مدیریت آن  دارد از جمله :

  1. کاهش هزینه های تعمیر
  2. عدم ایجاد اختلال در کسب و کار
  3. تاثیر مثبت بر روحیه کارکنان

قبل از اقدام سمپاشی محل کار ، یک استراتژی اصولی کنترل آفت ها و حشرات ، جلوگیری از ورود آن ها به ساختمان می باشد. کارکنان دفاتر به دلیل خطر استفاده ناکارآمد و نامناسب، نباید خودشان از سموم دفع آفات استفاده کنند. ممکن است به دلیل چکه کردن ، زهکشی ، مه ، پاشیده شدن و یا اسپری بر روی مواد غذایی و تجهیزات به روشی ناکارآمد همه جا آلوده شود و خطرناک باشد. بهترین راه تماس با تکنسین های ماداکتو می باشد. آن ها آموزش های لازم را دیده اند و با تجربه کافی از بهترین مواد برای سمپاشی محل کار در مکان های مناسب استفاده می کنند.

نکات مهم در هنگام سمپاشی محل کار

  • بهتر است تا حداقل 24 ساعت پس از سمپاشی کسی وارد محیط نشود.
  • پس از 24 ساعت تمامی محیط و لوازم آغشته به سم را ضدعفونی کنید.
  • هواکش را روشن کرده و درب و پنجره ها را باز بگذارید.
  • راه های نفوذ مجدد حشرات به محیط کار را مسدود کنید.

رایج ترین انواع آفت های موجود در ادارات :

عنکبوت ها

عنکبوت ها معمولا در مکان های خشک و گرم مانند میز ، دریچه های هوا ، گوشه های اتاق و غیره مشاهده می شوند. حضور آن ها نشان دهنده وجود مشکلات جدی است ، زیرا عنکبوت ها با خوردن حشرات دیگر زنده می مانند.

مورچه ها

مورچه ها به سمت مواد غذایی جذب شده و به سمت منابع غذایی باز ، خرده ، باقی مانده غذا و زباله ها به صورت گروهی جمع می شوند.

سوسک ها

معمولا در اتاق های استراحت و آشپزخانه های ادارات که دارای سرپنا و مواد غذایی و آب است ، یافت می شوند.

مگس

وجود مواد ارگانیک مرطوب در محیط کار شما و یا اطراف آن به احتمال زیاد باعث حضور مگس ها می شود ، زیرا این جاییست که مگس های بالغ تمایل به تخم ریزی دارند.

موریانه ها

این دسته از حشرات معمولا در هر چیزی که شامل سلولز باشد مانند کاغذ ، مقوا ، چوب و گیاهان یافت می شوند.

ساس ها

ساس ها معمولا از طریق ورود کارمندان و یا مشتریان و ارباب رجوع به داخل ادارات راه پیدا می کنند. پس از حضور ، شروع به تغذیه از خون انسان کرده و به سرعت تکثیر می شوند. همچنین در شکاف مبلمان ، کوسن ها و پارچه ها نیز به سرعت رخنه می کنند. از این رو باید به سرعت نسبت به سمپاشی محیط کار اقدام نمایید.

موش ها

اگر محل کار شما کثیف و درهم ریخته باشد ، قطعا با حیوانات جونده به مشکل جدی برمی خورید. این دسته از حیوانات در شب ها سطل های زباله ، ظروف نگهداری مواد غذایی ، باقی مانده غذا و سطل آشغال های بزرگ را مورد هدف قرار می دهند.

سمپاشی محل کار در تهران 

ماهی نقره رنگ

این دسته از آفت ها به رطوبت حمام علاقه داشته و در اطراف زهکشی ها دیده می شوند. آن ها اطراف دفتر کار شما حرکت کرده و به سمت کتاب ها و لباس ها جذب می شوند.

روش های پاکسازی و سمپاشی اداره و سمپاشی محل کار به صورت مداوم :

 

روش های پاکسازی و سمپاشی اداره و سمپاشی محل کار به صورت مداوم :

وجود و مشاهده انواع حشرات و آفت ها در محیط کار به معنی کثیف بودن آنجا نمی باشد. اگر یک برنامه نظافت روزانه را پیاده سازی کنید ، می توانید این حشرات را از محیط کار خود دور نگه دارید.

  • جارو زدن روزانه فرش ها ، پادری ها و کف های سخت
  • تمیز کردن هر گونه کثیفی روی مبلمان ، تخته ها ، دیوارها ، فرش ها و کف زمین
  • ضدعفونی تمامی سطوح
  • تمیز کردن کفپوش ها با مواد ضدعفونی مخصوص
  • پاک و تمیز کردن شیشه های داخلی و درب های اتومات
  • جمع آوری و دور ریختن زباله ها
  • تمیز کردن و ضدعفونی سینک ، دستشویی ، توالت ، حوله های دستی و سیستم خشک کن دست
  • همه کارمندان در یک فضای کاری تمیز سهیم هستند. این بدین معناست که رعایت نکات بهداشتی دستشویی و اتاق استراحت ، تمیز نگه داشتن میز کار ، دور ریختن به موقع زباله ها ، عدم نوشیدن و خوردن پشت میز کار و غیره بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال حضور ساس همیشه از انسان ها نشات می گیرد. از این رو کارمندان باید محل زندگی خود را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که آن ها عامل حضور ساس در محیط کاری نیستند.
  • همکاری با شرکت سمپاشی دارای مجوز وزارت بهداشت تنها راه حل کنترل و از بین بردن آفت های موجود در اداره شما است. این موضوع ممکن است در شرایطی نیز انجام شود که سموم دفع آفات مورد نیاز فقط توسط متخصصین دارای مجوز و شرکت های معتبر سمپاشی قابل استفاده باشند.

استفاده از سموم مرغوب و دستگاه ها و لوازم مخصوص سمپاشی یکی از بهترین روش برای سمپاشی محیط کار به شمار می رود. برای این که به صورت کامل از شر سوسک و سایر حشرات موجود در محیط کار خلاص شوید باید در زمان مناسب از سموم باکیفیت استفاده کنید.

همچنین بستن راه های نفوذ مجدد سوسک و حشرات به محیط کار میز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

با تکنسین های ماداکتو از نزدیک در تماس باشید. شما باید بتوانید مشکل خود را توصیف کرده و در عوض از یک پاسخ آگاهانه برای چگونگی مهار آن مطلع شوید. متخصصین آن با ارائه برنامه ای مداوم و استفاده از به روزترین تجهیزات و مواد مخصوص خدمات  سمپاشی محل کار در تهران را انجام می دهند.

متخصصین  سمپاشی ماداکتو کارمندان را از نحوه سمپاشی محل کار و مواد شیمیایی که استفاده می کنند مطلع کرده و به آن ها توصیه می شود که وسایل شخصی و مواد غذایی را از روی میز یا محل کار خود بردارند.


رایج ترین اشتباهاتی که در محیط کار باعث جذب آفات می شود :

صرف 8 ساعت در محل کار ، برخی از اقدامات و فعالیت های ما به طور بالقوه می تواند ما را در معرض خطر آفت ها قرار دهد! در ادامه قصد داریم رایج ترین اشتباهاتی که کارمندان مرتکب می شوند را برایتان شرح دهیم :

  1. گاهی اوقات کارمندان ناهار و صبحانه و حتی میان وعده هایشان را پشت میز کاریشان میل می کنند. نه تنها خوردن در حین انجام فعالیت کار بهداشتی نیست ، بلکه خرده های غذای اطراف میز ریخته و باعث جذب سوسک و مورچه به سمت میز کار شما می شود.
  2. ریختن آب میوه و انواع نوشیدنی بر روی میز یکی از رایج ترین کارهایی است که اکثر کارمندان انجام می دهند. بعضی مواقع آن ها نوشیدنی را از روی میز پاک نمی کنند و حتی بعد از ساعت اداری روی میز باقی می ماند. رطوبت یک عامل جذب آفت هاست و از سوی دیگر مواد شیرین و قند باعث جذب مورچه ها می شوند.
  3. مدیریت نادرست زباله ها یک عامل دیگر حضور آفت ها می باشد. به عنوان مثال دور ریختن الباقی غذا و یا نصف نوشیدنی ها داخل سطل زباله و عدم خالی کردن سطل زباله به صورت مداوم باعث جذب حشراتی می شود که از مواد غذایی تغذیه می کنند.
  4. تعمیر و نگهداری نامنظم تاسیسات به ویژه برای ساختمان های قدیمی و یا ساختمان هایی که ساختار آسیب دیده دارند ، باعث ایجاد سوراخ و شکاف و نشت لوله ها می شود. همین شکاف ها باعث دسترسی انواع حشرات همچون سوسک و موچه و موش ها به داخل دفتر شما شده و جوندگان معمولا سیم های اتاق سرور IT را جویده ( زیرا دندان های آنها هرگز از رشد خود متوقف نمی شوند ) تا بتوانند دندان های خود را تر و تمیز کنند. این موضوع در بعضی مواقع باعث آتش سوزی می شود.
  5. آبدارخانه یکی از رایج ترین مکان های تجمع آفت ها و حشرات است. همچنین یک فضای مشترک برای دفع مواد غذایی ، ضایعات و مصرف آب است. همچنین به معنای خطر زیاد جذب آفاتی است که برای تغذیه نیاز به منبع غذایی ، زباله و رطوبت دارند.

سمپاشی سوسک در تهران این لینک کلیک کنید.

 با شروع فصل گرما نیاز به سمپاشی حشرات موذی بیشتر از پیش احساس می‌شود . یکی از این حشرات موذی سوسک است. سوسک ها با شروع فصل بهار زاد و ولد خود را انجام میدهند بنابراین تعداد این نوع از حشرات نیز افزایش میابد. البته شرکت ماداکتو می‌تواند با سمپاشی سوسک در مکان های خانگی و صنعتی ، آرامش شما و عزیزانتان را تضمین میکند.

سمپاشی سوسک یکی از بهترین و تضمینی ترین راه‌های مبارزه و از بین بردن این حشرات موذی است

که با حضور خود در خانه باعث سلب آسایش و آرامش ساکنین خانه شده

و از طرفی با انتقال بسیاری از میکروب های بیماری‌زا سلامتی انسان‌ها را نیز به خطر می اندازند.

شرکت ماداکتو با سابقه درخشان و با به کار گیری نیروهای متخصص و متبحر در امر سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی ادارات، سمپاشی آمفی تئاتر و سمپاشی منازل به شما کمک می کند.

اهمیت سمپاشی سوسک

سمپاشی سوسک یکی از ضروری ترین کارها برای حفظ سلامت بشر در محیط زندگی و کار او است. خصوصا که با آغاز فصل بهار و شروع گرما،  سم پاشی سوسک بیشتر از زمان های قبل نیاز است. زیرا تکثیر این حشرات موذی و بیماری زا با افزایش دما ،‌ بیشتر می شود.

اهمیت سمپاشی سوسک به قدری است که هرگونه سهل انگاری در از بین بردن سوسکها موجب بیماری هایی همچون موارد زیر می شود.

  • سالمونلا
  • حصبه
  • اسهال خونی
  • آلرژی در شکلهای مختلف
  • وبا
  • آسم
  • استفراغ
  • کزاز
  • دیفتری
  • سل

مشکلات مرتبط با سمپاشی سوسک منزل

یکی از معضلاتی که در رابطه با سمپاشی سوسک منازل وجود دارد اینست که در صورت استفاده از سموم نادرست برای ریشه کن کردن سوسک ها نه تنها این موجودات از بین نمی روند بلکه سوش های مقاوم‌تری ایجاد می‌کنند که متخصصان سمپاشی را به دردسر می اندازند.

بنابراین اهمیت انتخاب یک شرکت سمپاشی سوسک معتبر را نادیده نگیرید

تا از هم از بروز چنین مشکلاتی ممانعت کنید

و هم از هزینه سمپاشی سوسک منزل خود بکاهید.

سم پاشی سوسک تضمینی توسط شرکت ماداکتو
سمپاشی سوسک در تهران این لینک کلیک کنید.

تمام بیماری های ذکر شده تنها  از طریق تماس با سوسک ها و یا حتی تماس سوسک ها با لوازم موجود در آشپزخانه و منزل امکان پذیر است.

پیشگیری از این بیماری ها در میان خود و عزیزانتان تنها در صورتی ممکن است که محیط زندگی خود را از وجود هرگونه سوسک و حشرات موذی دیگر پاکسازی کنید.

چرا که مطالعات اخیر دانشمندان حاکی از این واقعیت است که حدود ۲۳ الی ۶۰  درصد  بیماری هایی مانند آسم، در اثر ویروسی است که از سوسک ها در بدن انسان ها وارد می شود.

بنابراین  برای از بین بردن آنها رعایت نکات زیر الزامی است.

  • به طور مستقیم و فیزیکی به بدن آنها دست نزنید
  • برای از بین بردن آنها از روش غیر اصولی مانند ضربه زدن با اشیا استفاده نکنید. زیرا کشتن آنها از این طریق سبب انتشار ترشحات موجود در بدن آنها میشود. و این خود زمینه ساز بیماری ها و آلرژی ها است.
  • روش علمی و تخصصی نابودی حشرات مضری مانند سوسک ، سمپاشی سوسک توسط تکنسین ها مخصوص این کار است.

نکات سئو داخلی on page seo

 

نکات سئو داخلی on page seo

در این قسمت میخواهیم تعدادی از مهمترین نکات سئو داخلی سایت را برای شما بازگو کنیم تا راحت تر اصول سئو داخلی را در صفحات سایت تان پیاده سازی کنید.

فاکتورهای مؤثر بر سئو (SEO) و رتبه‌بندی گوگل

مقدار به‌روزرسانی محتوا:

مقدار ویرایش و تغییر در مطالب یک صفحه، مقاله و به طور کلی آپدیت سایت یک فاکتور بسیار خوب است. افزودن یا حذف کامل یک بخش، نسبت به تغییر مفهوم چند کلمه، به‌روزرسانی چشمگیرتری است.

پیشینه به‌روزرسانی صفحه:

در طول زمان، صفحه شما، چند وقت یک‌بار به‌روزرسانی شده؟ روزانه، هفتگی یا هر ۵سال یک‌بار؟ تناوب به‌روزرسانی صفحه در تازگی و بالا رفتن رتبه سئو آن بسیار تأثیرگذار است.

مشهود بودن کلیدواژه:

داشتن کلیدواژه‌ای که در ۱۰۰ کلمه اول محتوا ظاهر شود، یک نشانه مهم برای مرتبط بودن و سئو صفحه براساس آن کلمه است. البته باید دقت داشته باشید که این تکرار بیجا و زیاد نباشد زیرا تکرار زیاد کلمات کلیدی نشانه خوبی برای گوگل ندارد و میتواند محتوای شما را بی کیفیت تلقی کند.

کلمه کلیدی در تگ H3 , H2 :

وجود کلمه کلیدی در زیر عنوان H3, H2 می‌تواند نشانه کوچکی از مرتبط بودن باشد. سعی کنید از کلمات کلیدی و مشتقات ان در تگ های مختلف و در متن بدنه استفاده کنید.

چیدمان کلمات کلمه کلیدی:

تقدم و تأخر در کلمات کلیدی می‌تواند موجب کسب رتبه بهتر و یا رتبه ضعیف‌تر شود. بهترین کار این است که از Research keyword استفاده کنید.

کیفیت لینک‌های خروجی:

سعی کنید در متن و محتوای سایت تان به سایت های مرتبط خارجی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید و به این ترتیب اعتبار سایت تان را بیشتر کنید.

تعداد لینک‌های خروجی:

سعی کنید به صورت متعادل به سایت های خارجی لینک دهی داشته باشید و دراین کار افراط و تفریط نکنید زیرا تعداد زیاد لینک‌های خروجی می‌تواند به رتبه‌بندی صفحه‌تان آسیب بزند.

عناصر چندرسانه‌ای:

عکس‌ها، ویدئوها و سایر عناصر چندرسانه‌ای می‌تواند نشانه کیفیت محتوا باشد پس سعی کنید در محتوا سایت تان این المان ها را به کار ببرید.

تعداد لینک‌های داخلی صفحه:

تعداد لینک‌های داخلی صفحه نشان‌دهنده اهمیت مرتبط بودن سایر صفحات سایت است. نمیتوان تعداد دقیقی برای این کار بیان کرد اما به طور کلی سعی کنید لینک های داخلی را صرفا برای این که لینک داده باشید در سایت تان قرار ندهید و لینک های مرتبط را رد صفحات مرتبط قرار دهید که کاربران را برای ورود به آن صفحات ترغیب کند.

کیفیت لینک‌های داخلی صفحه:

لینک‌های داخلی از صفحات معتبر در دامنه، نسبت به صفحاتی که ضعیف هستند، تأثیر بیشتری دارند.

لینک‌های خراب(شکسته):

داشتن تعداد زیادی لینک شکسته در صفحه می‌تواند نشانه‌ای از نادیده گرفته‌شده یا رها شدن صفحه و سایت باشد و نشان دهنده این است که کی به وضعیت سایت رسیدگی نمیکند و به امان خدا رها شده است. ارزیاب مطالعات گوگل، از لینک‌های خراب برای ارزیابی کیفیت صفحه اصلی استفاده می‌کند.

تفاوت سئو داخلی و خارجی

تا اینجای مقاله متوجه شدید سئو داخلی چیست و با چک لیست سئو داخلی نیز آشنا شدید حالا وقت آن رسیده که با تفاوت سئو داخلی و خارجی بیشتر آشنا شوید و بدانید که برای بهبود رتبه یسایت رعایت هر دو سئو رد سایت لازم است.

سئو داخلی هایپرلینک هایی در یک صفحه از سایت شما هستند که خواننده را به یک صفحه هدف در سایت تان هدایت می کند، در حالی که یک لینک خارجی، یک لینک است که خواننده را به یک صفحه معتبر در یک وب سایت دیگر هدایت می کند.

پیوندهای خارجی ممکن است غیر شهودی به نظر برسند زیرا ممکن است به هر حال، شما نخواهید مشتریان روی پیوندهایی کلیک کنند که آنها را از سایت شما دور می کند. اما وجود این لینک ها ضروری است زیرا میتواند رتبه سایت شما را به خاطر وجود لینک های معتبر از سایت های معتبر بهبود دهد.

با این حال، پیوند دادن به مطالب قابل اعتماد (از سایت‌های معتبر، نه سایت‌هایی که به‌عنوان هرزنامه تلقی می‌شوند) به شما کمک می‌کند که یک مرجع معتبر نیز به نظر برسید و می‌تواند به Google کمک کند تا بفهمد محتوای شما برای اهداف سئو چیست.

برای مثال ما رد سطر بالا به خود گوگل لینک دادیم زیرا قطعا گوگل معتبرترین سایت است و وقتی در مقاله نام آن برده میشود و به سایت رسمی آن لینک داده میشود نشان میدهد که مطالب سایت شما متبر است که از سایتی مانند گوگل نیز نام برده شده و به آن لینک داده شده است.

مهم است که در نظر داشته باشید که سایت های دیگر می توانند لینک های خارجی به وب سایت شما را در محتوای خود نیز ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگ با محتوای مفید منتشر کنید، سایت دیگری ممکن است به آن URL به عنوان منبعی برای وبلاگ خود پیوند دهد و همین امر در صورتی که سایت مورد نظر فاکتور های لازم را داشته باشد سبب شود رتبه سایت شما بهبود یابد.

سئو داخلی چیست

این دو نوع سئو برای سایت شما کلیدی هستند، زیرا رتبه شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می دهند.

برای این که شما بتوانید ببیشتر با سئو خارجی آشنا شوید ما مقاله سئو خارجی چیست را هم نوشته ایم تا به طور کامل با ویژگی های سئو خارجی هم آشنا شوید و تفاوت های اصولی این دو نوع سئو را نیز درک کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد